Samiramc Diş için bu ilacı verdi doktor emzir sonra ic dedi bebegime zarar verir mi 1 yaşında daha emmeden uyumaz sürekli emiyor kullanan varmı yardım edin lütfen.(AGUMENTİN) ANTİBİYOTİK
Zeynepcndr3 Samiramc Hayır bi zararı olmaz hamileyken de bebek doğduktan sonra verilen bi antibiyotik hiç bir zararı olmaz emzirirken banada verdiler canım ☺️
Ahmedhll Samiramc emziren ve Hamile anneler verilir zararı diğer ilaçlara göre en azdır.kullandıktan su için ihmal etmeyin
Gulerrefe Samiramc Dikişlerim açıldığı için bebeğim 5 günlükken kullanmaya başladım.Bir problem olmuyor,doktorum emzirmeye devam edebilirsin dedi. Bende devam ettim
Zeynepinnannesii26 Samiramc 18 günlük bebeğim var dişim apse yaptığından dolayı 6 gündür augmentin kullanıyorum sadece bebeğime ishal yaptı biraz başka bir problem olmuyor geçmiş olsun
Tozluyol Samiramc ben kullandım bir sorun olmadı hamileyken bile içmiştim daha geçen hafta içtim antibiyotiği
Bertugnunannesi Samiramc emzirirken kullanabildigimiz tek antbytk o zaten içiniz rahat olsun bir ay önce bende kullandım emzirdimde dr rahatlıkta emzirebilirsin dedi