15 aylık oğlum kendi istediği ile emzirmeyi sonlandırdık. Doktoruda alıcağını aldı zorlamayalım dedi öylece kaldı. Gün içinde yemesi fena sayılmaz işte şükür diyelim.. sorum şu ki biberon maması alsam iyi olur mu gece yatmadan önce-gündüz arada takviye olsun diye versem nasıl olur ya da evde kendim hazırlasam?? ( gece yatmadan da az pirinç unu, bebe bisküvisi, pekmez ekleyerek veriyorum)