Norveckizi Bebeklerin gelişimi açısından sıkıntı yaratan bişey mi öyle söylentiler var Bana göre eğlensin çocuk, nolmus yani 😅 Alasim var bı… Zararli mi, neden ? Bilginiz var mı? Veya almalı mıyım? Sizin bebisler sevdi mi?
Noname21 Norveckizi surekli tepesinde dönen birsey sağlıklı değil ondan almayın diyorlar ben almadım bir eksikligini hissetmedim saçma zaten onun yerine dönmeyen projektör şeklinde yıldızlı gece lambaları var müzikli falan daha guzel
[silindi] Norveckizi aynısından bende alıcaktım kuzenin okul öncesi öğretmeni cpcukların sürekli dönen seylere bakmasının dawn sendromunu tetikliceni söledi vazgectim valla bende
Saaki Norveckizi sağlıkçı değilim tamamen kendi düşüncem bebek bir noktaya odaklanmayı donenceden öğrenip daha sonra otizmi tetikleyecek kadar ileri boyuta taşıyabilir diye düşünüyorum.. dönen oyuncaklar dönen çamaşır makinesi kendi etrafında dönme gibi .. tamamen benim fikrim
yareninannesiiii Norveckizi ben aldım çok sevdi beşiğine taktım hatta ben yatak odasını düzenlerken o dönenceyi seyredip çözmeye çalışıyordu çok memnundum hiçbir zararını görmedim
Norveckizi Noname21 😅 senin yorumlarina hastayim ya Ne olsa gereksiz diyosn Seviyorum gerçekten yorumlarını 😂😂😂
Noname21 Norveckizi ay ne yapayım bu bebek sektörünün suyu çıktı herseye sanki kanunmus gibi alin alın diye diye deli ettiler milleti ben bebek arabası da almadım vana göre çok gereksiz 😀😀
Norveckizi Noname21 ay çok gülüyorum ya of cümlelere bak Sürekli tepesinde dönen bişey Sanki kanunmus gibi 😂😂😂😂😂😂😂😂 Burcun ne çok merak ettim
Norveckizi Noname21 nasıl gezdiriyorsun bebisi peki ? Bende almamıştım şuan aldık bizde dolaptan bebek arabasini
Norveckizi Minkpndam biz almadık Perişan olduk çocuğu tasiyamiyoz E dışarı çıkamıyoruz Doktora gidince de çok zorlanıyoruz diye randevuyu erteledik mesela dilbagi kesilecekti çocuğun Araba aldık az evvel artık, dolaptan
Noname21 Norveckizi kanguru almıştım ben . Zaten toplu taşıma pandemi dokayisi ile kullanmadik küçükken . KanGuru rahatlatti bayagi
[silindi] Seda2013 belirttiğim gibi down sendromundaki belirtileri tetikliyo sadece tamamen olmuyo zaten iyi günler 🌸