Kizannesi92 3 aylıkken basladı kollarımız kasiliyordu şuan 24 aylık ilaç kullanıyoruz egg mız bikere bozuk çıktı şuan düzgün şükür 2 yııl nobetimiz olmadı için ilacımızı kademeli kesilecek. çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin yavruna şuan yavrunuz nasıl nöbet devam ediyormu