Merhaba arkadaşlar, 6aylik bebeğim var anne sütü + mamayla gidiyoruz doğdundan beri sütüm yetersiz geldiği için. Bebeğim geçen ay diş çıkartı ondan dolayı emmek pek istemiyordu bu aralar ise memeyi oyuncak olarak görüp ısırmaya başladı sütüm baya bir azaldı pompayla zar zor sagdim az önce verdim ama kabul etmedi bu durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz yardımcı olun ne olur😔