Serap_Tongaz ben yasadim malesef 4. Ay atagindanda bi haberdim…bebegim 2 yasinda ve en zor dönemimizdi.Emmeyi bıraktı sutum azdi zaten bebegim de reddedince sutum kesildi.bu yuzden ne olursa olsun pes erme çokca ten temasi yap bebeginle. kucagindayken cokca sev insallah kolayca atlatırsınız