Araslarcaaa Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık burnundan hırıltı geliyor burnu temiz nefesi güzel alıyor fizyolojik serum da yapıyorum şırıngayla ama geçmiyor neden acaba yaşayan var mı
sedaozdemir Araslarcaaa Aynı durumu yaşıyorum ve doktora sordugumda daha hava kanalları cok yakın bırbırıne,bu yuzden surtunme oluyor bır problem yok demıstı
Lalinn Benim bebeğim de 3,5 aylık aynı durumdayız hırıl hırıl ve bir aydır var.Doktoru ciğerlerinde bir sorun yok burnundan kaynaklı dedi temizliyorum iyi nefes alıyor ama hırıltı var maalesef.
kbrzkn Araslarcaaa biz de aynı durumdayız sağlık ocağına götürdüm biraz balgamı var dedi ama hırıltı göğüsten değil burundan geliyor her gün serumla temizliyorum alerjik olduğunu düşünmeye başladım. Bu postu gördüğüm iyi oldu. Yaşayıpta çözüme ulaşan varsa bekleyelim
Munise18 Benim oğlumda aynı ciğerler temız burun hırıl hırıl 4 aylık dr bopazı kızarık ondan olabıkır dri
Demre94 Benim de öyle ya. 1 aylığız. Sanki nefessiz kalır gibi oluyor bazen.Bazen çok güzel nefes alıyor bazen hırıl hırıl. Sadece burun değiş boğazdan da geliyor ama ara ara oluyor. Gündüz hiç bi şey yok.
Meryycheryy Aynı şeyi yaşıyorum kızım 2. Buçuk aylık. serum fizyolojik de yapsam sanki genizinde akıntı var. Bir türlü geçmiyor. Tekrar doktora götüreceğim