36 gün önce sezaryen oldum. Bi kaç gündür kanamamın rengi değişti ve kanamam tam bitti diye düşünürken geri arttı adet kanamasına benziyo ama bu kadar erken regl olmam mümkün mü emziriyorum. 2 gün önce doktor randevum vardı bi terslik yoktu. O gün kanamamın değiştiğini fark etmediğim için sormadım