8 aylık bebeğim var. Zaten uykularımız hep sorunluydu sürekli uyanır emmek veya sallanmak isterdi ama bi kaç haftadır çok şiddetli ağlamalarla kalkıyoruz gözleri kapalı sakinleştiremiyorum meme istemiyor sallanmak istemiyor me yapacağımızı şaşırdım. Alt iki dişi çıktı üstler daha şişmedi dişte değil gibi gündüz çok uykusuzluktan zaten ruh gibiydim şimdi bide o haline üzülüyorum 🥺