elfugurlu ya ben çok korkuyorum oturmadan bastırmaya çalışmak doktorlarda önermiyor,bizimki ellerini çok iyi kullanıyor ancak ayaklarını hiç kullanmiyor dönmeye bile çalışmıyor halbuki 1 aylıkken karın üstüne başlamıştım kafasını da iyi kaldırıyor ancak ayak noooi 🤣