Arkadaşlar merhaba. Bebegim 2 aylık. Sütüm önceden cok tazyikli ve dolu dolu kendiliğinden akardı. Ağır bir grip gecirdim bilmyorm onun mu etkisinden oldu ya da cok yiyemedm acıkcası ondan mı bilmyorm. Ama simdi fazla fazla yiyorum solgar ve bestlak takviye alıyorum ama sütümü çoğaltamadım. Önerisi olan var mı? Hastalıktan sonra süt gercekten azalır mı?