hayatim_buglem Merhaba arkadaşlar bebeğim akşam 07:00 de emdi 8:30 gibi uyudu ve şuan 23:24 hala uyanmadı ben de kıyamıyorum uyandırmaya dün gece çok ağladı gaz sorunu nedeniyle. Sizce uyandırmalı mıyım. 20 günlük bebeğim bu arada
Seda2013 hayatim_buglem tabiki uyandır yenidoğan daha en azından 1.30 aya kadar 2 saatte bir yemesi lazım sarılık riski geçene kadar
Efuli6161 hayatim_buglem daha çok minik oladar uzun süre aç kalmasın kan şeleri düşer..azcık gıdıklayın uykuda besleyin emebilirse o şekil mutlaka yedirin 3aya kadar gece dahil 3saatte bir besledim ben
Woman35 hayatim_buglem memeyi ‘C’ şeklinde tutarak her iki göğüsü 15-20 dakika emzir yarım saatte bir 1-1.5 saatte bir emzir iki saati bulmamaya çalış ayak parmaklarının biraz altını gıdıkla ağlayınca hemen bırakma biraz ağlasın uyansın vücudunda ıslak mendil gezdir bi de hani birine uzaktan öpücük atarız da tiz bi deş çıkar ya o sesi çıkar ama bebeğe fazla yaklaşma irkilmesin birden
yeniannee03 hayatim_buglem evet uyandırman gerekiyor 2 saatte 1 emzirmen lazım sarılık olmasın diye uyanmıyorsa sağ sola çevir topuklarını burnunu sık ben bir keresinde 1.5 saat uğraşmıştım uyandırmak için hala kendisini anne karnında hissediyor