Oğlumun bitmeyen ağlama krizleri bitmeyen huysuzluğu sürekli dışarı istemesi, süt içmek istemiyor yemek yemek istemiyor bazen istiyor veriyorum yere atıyor sürekli huysuz ne önerirsiniz bu süreçte sizler neler yaptınız bu süreçle en kolay nasıl başa çıkabilirim? Bilgisi olanlar yazabilir mi gerçekten kendimi çok eksik hissediyorum sanki benim yüzümden gibi 😢 bu durumları yaşayanlar var mı dertleşelim annelerim bana da iyi gelecek.