Merhaba anneler bir çocuğum var ikinciye hamileyim ama eşimle aramızda kan uyusmazligi var ben b negatif eşim ise a pozitif ilk hamileligimin 28 inde haftasında rogam adında kan uyusmazligi iğnesi yapıldı ama doğum dan sonra da yapılması gerekiyormuş yapıldığını hatırlamıyorum yada doktorum unutmuş olabilir tam bilemiyorum bundan yaklaşık 6 ay önce bir hamilelik yaşadım ama sağlıksız olduğu için düştü şuan 8 haftalık hamileyim bebeğin sağlık durumu şimdilik iyi ama benim kan grubumu taşımıyor bebekle aramızda kan uyusmazligi çıktı test verdik indirekt coombs adında pozitif çıktı bebek pozitif ben negatif kan grubunu taşıdığım için doktorum pek iyi şeyler söylemedi emin olmak için başka iyi bir laboratuvar gönderdi tekrar kan alıp benimle aynı durumda olan var mı aranızda kaç gündür kara kara düşünüyorum sürekli araştırıyorum bebeğimi kaybetmek istemiyorum 2 buçuk yaşında da bir kızım var olmazsa da Rabbım ona sağlık versin diyorum ama bebeğim kalbi de atıyor aynı durumu yaşan varmi bebeğim bisey olur mu lütfen yardımcı olur musunuz ???