Yagmuurr denizyildizi__ Benim kız kardeşim almıştı A101 den benim saç tellerim kalın biraz bana olmadı kardeşimin saçı seyrek ona çok güzel oluyor ama
sarmaliklahana denizyildizi__ Bu maşa değil aslında bende kullandım. Tek model oluyor. Örmüşde acılmış gibi yapıyor. Benım sacımda gür ve kalın. Pofuduk oluyor ama zmaan alıyordu o kadar sacı yap falan. Bir ara bekarken cok yapardım 😬 ama benım şokdan alınmış değildi.
UmutUmay MinnakvLiva niye anne olmak boyle seyleri de dusunduruyor hic anlamiyorum bunu yszan var mi diye geldim ben de yoksa tek miyim acaba 😂
sarmaliklahana denizyildizi__ Hatırlamıyorum canım 10 sene olmustur bneım kullanmalı 🥴 ozman cok yaygın değildi bunlar. Sonra da naptın hatırlamıyorum bile taısndık ev değiştirdik derken ya birisine verdim ya birinde unuttum 😆🤭