Kızlar 42 günlük ikiz erkek bebeklerim var çok şükğr çok sorunlu değiller ama son 10 gündür yeni bi alışkanlık edindiler sanki özellikle bitanesinde gündüzleri çok uyuyo geceleri uyumuyor uyumadığı gibi sürekli mızmızlanıyor emziriyorum mama veriyorum altını değişiyorum yok ve sabah acayip bitkin oluyorum iki tane olduğu için.Gündüzleri fazla uyumasınlar gece uyusunlar diye birşeyler deniyorum ama uyanmıyorlar uyuyorlar Bu tarz birşey yaşayan var mı yada n’aptınız önerileriniz ne ?