sibelogz Öncelikle sakin olun. Sadece ama sadece bebeğinizi doyuracağınızı düşünün kendinizi bununla motive edin. Unutmayın sıkıntılarınız geçecektir elbet ancak bu anlar bir daha geri gelmeyecek. En değerliniz şu anda o ve onun size ihtiyacı var. Süt olmasa da sık sık emzirin. O sırada mama verin aç kalmasın yavrucak. Ama siz yine her fırsatta emzirin. Gelecektir, merak etmeyin. Ara ara stresli zamanlarda oluyor öyle şeyler 💐