Feyzanurr Hanımlar sezeryan olalı tam 4 ay oldu arada bir karnım acıyor mesela bazen hızlı yürüyorum sanki içerden biseyler olcak gibi geliyor normal mi sizce sizinki nasıl
Ygz536 Feyzanurr 4 buçuk ay oldu. Şuan yatıyorum mesela ama oramda acı oluyor böyle sancı gibi. Hala geçmedi kimisinin 1 yıl sürüyormuş iyileşmesi🥺
Tugceozcetin128 Feyzanurr çok değil ama ağır kaldırdığımda bebeğimi kucağıma aldığımda hemen şişiyor ağrıyor bu yüzden kendimi çok suçlu hissediyorum kucağıma pek almıyorum dört buçuk ayligiz bu arada
Feyzanurr Tugceozcetin128 benimde severken aniden tekme atıyor şişme olmuyo ama sızlıyor içten aciyo bide sanki böle derinin üstünden Tsortum surtuyo o an böle değişik bir huylanma oluyor