Deletedmom0091 Dilek23 evet benim bebeğimdede ilk zamanlar olmuştu bir kez beslendikten sonra hemen yatırmamak gerekiyor gazını çıkartıp öyle yatırın fazlasını çıkarmıştır ondan oluyor
Nesleeshah Dilek23 fazla emmiştir büyük ihtimalle. Bırde tam yatırma dık emzırmeye calıs birazcık. Emzırdıkden sonra mutlaka bı bes dakka bıle olsa dık tutmaya calıs omzunda gezdır gazını mutlaka almaya calıs
Tintinhanim Dilek23 normal. Biraz daha dik pozisyonda emzirin. Birde sık sık burun deliklerini kontrol edin, sük kalıntısı kuruyunca rahatsız eder bebeğinizi.