Selam, yarın 2. Ay aşısı olucak kızım verem aşısıymış canlıymış. Burdan okuduklarıma göre de ateş falan yapıyomuş calpol diye bişey duydum ama 2 aylık bebeğe anne sütü harici bişey verilir mi ki?
Bir de başımıza neler gelebilir neye hazırlıklı olayım napayım mesela ateş kaç olursa panik yapayım doktora götüreyim kaç olunca normal bebeklerde bilmiyorum. Ne bekliyor bizi bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim yazanlara🙏❤️