Hanımlar 25 yalındayım 5 buçuk aylık oğlum var eski işime geri dönmek istiyorum bilgi işlemdeyim haftaiçi birgün izin sabah 9 akşam 6 ve öğlen 12 akşam 9 iki vardiya anneme bırakıcam kendi anneme o bakıcak oğluma , aslında gelir düzeyimiz asgarinin üstünde ama evim kira bende oğlum için yatırım için çalışmak istiyorum emekli olmak için çalışmak istiyorum çalışan kadın daha özgür oluyor oldum olası ev hanımlığını kendimde bulmuyorum çok bunalıyorum evde olmaktan huysuz durmayan süreklı ağlayan bir oğlum var ama annemle iyi anlaşıyorlar bir yanım nasıl bırakıp gidicem diyor özlerim çok diyorum , diyer yanımda biyerden başka yoksa iyice tembelliğe alışıp hiç çalışma isteğin gelmeyecek diyor kendimle çelişiyorum aslında sizce ne yapmalıyım çalışan çalışmaya başlayan anneler varmı neler yaptınız