Kizimkizimm ay aynen buna benzer bir post açmaya gelmiştim, 13 aylık ama 45 dkdır emziriyorum uyumuyor. Emerek uyuyor 7. Aydan beri. Ben artık tükenmiş hissediyorum insanlar kolay diyor emerek uyumasına ama hiç kolay değil. Yaşına yakın emziği de kendi bıraktı. Emzirerek uyutmayı bari keseyim istiyorum ama böyle Allah o sütü ona vermiş sen aracısın kesilene kadar devam istersen 2 saat emsin uyuyana kadar sabret falan diyorum kendi kendime, insanlar emse de öyle uyusa diyordur diyorum şımarıklık yapma diyorum sonra ama benimle oyuncak yaptı memeyi bırakınca ağlıyor sar başa tekrar oluyoruz. Böyle aşkla bağlı sanki şimdiden onun kalbini kırmayayım diyorum çok duygusal düşünüyorum bu konuda. 2 yaşına yakında emzirmeyi tamamen bitirmek istiyorum işe başlamadan çok üzülüyorum böyle ilk günlerde olan emzirme savaşlarım gözümün önüne geliyor