Hepınıze cok teşekkür ederım. Elımle sağmayı beceremedım o yuzden elektrıklı pompa ıle sagdım, ılk gun 30-40 ml cıvarı kolostrom geldı onu hastanede bıraktık, dün 100ml e yakın sagdım bugun hastaneye bıraktı eşim, bugun süt vercez dedıler, yarına daha cok gelır dıye dusunuyorum. Yarın gorus günü. Dokunamadım bıle ınsallah emzirmemı ısterler