Beysat94 Zarifokur tabi ki gün geçtikçe büyüyor süt alımı ama benim elimde o kadar süt var süt yetmedi demelerine kızıyorum sorumsuzluktur bu yani yoksa tabi ki mama ya karşı değilim yetmiyorsa tabi ki verilmeli
Yshlt Beysat94 çocuk senin sorumluluğu bende der alırsın ama doktorun tabiki başka bir sıkıntısı olmadığına dair onayı lazım
[silindi] Beysat94 Kendi isteğinizle taburcu olmak istediğiniz zaman tüm sorumluluğun size ait olduğuna dair imza atıp çıkarabilirsiniz. Yenidoğan ama takdir sizin doktor yatışını devam ettiriyorsa vardır bir bildiği
Beysat94 Yagmuruzgar emzirdim canım çok farklı bi duygu ilk sefa aldım kucağıma allah isteyen herkes e yaşatsın inşallah🤗 gayet iyi bi şekilde emdi bi sorunu olmadı ama bi kaç gün daha emzirme günü verdi ya gayet iyiydi emmesi zorlanmadım bakalım bugün de gidicem yine emzirmeye inşallah uzamaz bu süre 🤲
Ebrs Beysat94 sütun ısıtılması falan onlara uğraştırıcı geliyordur canim. Mama kisa yoldan şip sak hazırlayıp veriyorlar maalesefki. Benim oglum 1 ay kuvözde kaldi, 1 ayda ben zorla götürüyordum yalvariyordum sütümden verin diye