Maviay arastirananneeeeeeee Orada ki çalışanlar Etlik şehir hastanesine geçmeye çalışıyormuş ve çok sayıda açık oluyormuş galiba, işçi alımlarını nasıl yapıyorlar bilgisi var mıdır acaba?