RedFlower_ memnun değilim. Benimki sütlü kahve de yapanından. Normal kısmı güzel tamam ama sütlü kısımda sadece büyük boy olarak bir fincan kahve yapabiliyorum ki onda bile sütü taşırıyor. Yani sadece tek küçük fincan sütlü kahve yapabiliyorum biri geldiğinde eziyet oluyor