ececelikk33 Merhaba geçmiş olsun Benim de bebeğim de kalbinde delik var hatta kan kaçağı da varmış ama bu yeni doğanların hepsinde olabilir dediler Bu yüzden 6 ayda Allah izin verirse tekrar çocuk kardiyoloğu bakacak Eğer Bulunduğunuz yerde çocuk kardiyoloğu varsa ona götürün o sizi daha çok iyi bilgilendirir büyük çoğunlukla kapanırmış �nşallah hepimizin bebeğinin kapanır da ömür boyunca aklımızda bir soru işareti kalmaz