Arkadaşlar gerçekten çok bunaldımm sıkıldım artık ki ben acaip sabırlı bir insanımdır normalde . Bebeğim sabah 10:00 da bir kalkıyor akşam 00:00 ye kadar uyumuyor bir gran uyku yok . Kucakta uyuyor tam yatağa koyucamm uyanıyor. Her şeyleri denedim Los ortam kısık sesle bir müzik falan ama yok uyumadigi gibi sürekli de ağlıyor sabah akşam ağlıyor çığlık ata ata nereye bıraksam salincagina, pusetine heryere koymayı deniyorum herşeyi yapıyor oyun oynuyorum yormaya çalışıyorum yok hem ağlıyor hem uyumuyor. Bana zaman kalmıyor. Zamandan kaztım yemek yapmak saç duslestirmek bir en azından kahve içmek benim de hakkım ama yok yok yok . Tamam çok güzel birşey bebek yemin ederim evladima canım feda ama iki aylık oğlum bu arada 2 aydır düşünsenize sabah 10:00 da başlayıp akşama kadar bir gram uyumayan bir bebek kafayı yicemmmmmm resmen . Hiçbir yere giremiyorum çünkü oğlumun ağlamalarından herkes rahatsız oluyor. Eşim çok yardımcıdır Allah razı olsun ama birbyere kadar çünkü çalışıyor kendi işimiz var çoğu zaman sabaha karşı 7 de eve geliyor o da çok yoruluyor ama ona rağmen gene de ilgileniyor saolsun . Velhasıl kelam fazlasıyla doldum bu uyumamalar ağlamalar ne zaman bitecek kusura bakmayın uzun oldu 😔😔😔