Ykstpshr Bebeğim yaklaşık 2 aylıktan beri katılarak ağlıyor. 3 ay 23 günlük, hala devam ediyor. Bu durumun geçmesini bende inanılmaz derecede bekliyorum. Anneme, kayınvalideme gidemiyorum. Hep evde olmak istiyorum ağlaması yüzünden. Ve o anda ne mama ne meme kabul ediyor. 😢