kızlar selam 10 aylık oğlum var. 3.5 aylıkken sünnet ettirdim. 1 2 ay sonra pipisinde yapışıklık farkedince doktora götürdük eliyle açtı krem ve vazelin verdi bir ay kullan dedi 2 ay falan kullandım nerdeyse son zamanlarda bıraktım kullanmayı şuan tekrar yapışıklık oluşmuş 😔 Doktora fotoğraf attım bir ara uğrayın bir bakalım dedi. Oğlum biraz tombul sanırım ondan kaynaklı oluyor. Başına böyle birşey gelen varmı. Her seferinde goturmelimiyim ? Cevremdekiler bazıları büyüdükçe kendisi açılır acı cektirme diyolar bazıları götür belki sorun olur diyor ne yapacağımızı bilemedik. Fikri olan varmı acaba?