Sahrabalam Temassız ölçerim bozuldu sadece koltuk altı ölçen var 36,5 çıkıyor ama kafası elleri ateşli kafa ateşi çıktığında elleride ateşleniyor köpek dişleri beyazlamıs ama daha patlamadı ben diş ateşi olduğunu nasıl anlarım
Poncikkkk Sahrabalam diş ateşi çok çıkmaz 37.5 olur en fazla ve diş eti şişmiş olur ateş düşürücü ile hemen ateşi düşer enfeksiyonda 38 ,i geçer ve hemen düşmez ateşi
Sahrabalam Deletedmom_21 allahım yardım etsin ateşten korkarım küçükken havale riskim oluyormuş hep hayal meyal hatırlıyorum elleri kafası alın kısmı bşr anda ateş gibi oluyor calpol veriyorum düşüyor sonra yine çıkıyor dişi deri altından görüyorum bir türlü patlamadı 🥹🥹🥹
Deletedmom_21 Sahrabalam kopek ve azı disleri zor cikar canim ama sık sık da calpol verme vücudu calpola alisirsa her ates oldugunda vücut onu ister
Sahrabalam Deletedmom_21 hayır sık kullanmıyorum hastalık süreçlerinde nadıren bas edemediğim zamanlarda bugun de o günlerden biriydi aşırı mutsuz ağlak huzursuzdu iki kere verdim bitsin bu çile yarına çıkmış olsun lütfen kızım Asel Sahra içinde dua eder misiniz
Sahrabalam Poncikkkk Kızımın azılarda ateşi 40 a dayanmıştı ben nedense çok inanmıyorum ya 38 geçmez olayına
burcininuygari Sahrabalam ya benim oğlumda azı dişini çıkarıyor ateş 37.5 ile 39.2 arasında gidip geliyor. Ben de inanmıyorum 38 olayına. 2 kere doktora götürdüm herşeyi temiz çıkıyor. Ciğerleri kulakları boğazı vs. 7 gündür ateşi çıkıyor çocuğun hala bulamadılar
Sahrabalam burcininuygari hayır ya 38 geçmez olayı gerçekten dogru değil geçti çünkü ne enfeksiyon ne başka bişey çıktı tamamen diş ateşiydi