AylakMatmazel bende aynı şeyleri yaşadım yaşıyorum, Doktora gittik norolojiye gönderdi sonuçları iyi çıktı sonra eg çekin dediler geçen gün gidip eg çektik sınıflarımız ayın 18 nde çıkacak ,herkes refleks diyor normal bişey dedi doktorumda ama her ihtimale karşı eg çekelim dediler