DilosCe Haklısın canım, aç olduğu avazı çıktığı kadar ağlıyor susturmak mümkün olmuyor mamayı içer içmez de gülücükler saçmaya başlıyor. Yani tuhaf olan, hiçbir doktor ‘ Gerekirse mamaya ağırlık ver ’ demez. Yani dememeli. Bana memeyi daha az ver mama ağırlıklı besle dedi, sonra meme reddi yaşadım zaten 😐