Kızlar bebişim 5.5 aylık bugün ilk defa regl oldum ama normalde yeterli olan sütüm bugün yok denecek kadar azdı. Sütümün azaldığı dönemlerde kullandığım takviyelerin de hiçbiri ile yaramadı. Önerisi olan var mı, aynı durunu yaşayıp çözüm bulan var mı?