Moms22 ilk zamanlar siz uzanın bebeğinizi de üstünüze yüzüstü yatırın kimi bebek hoşlanmıyor o pozisyondan benim bebeğim de sevmiyordu kucağımda öyle tuta tuta alıştırdım e tabi büyüdü de biraz kasları gelişti şimdi daha rahat duruyor. 3 aylık olacak. Bir de ilk zamanlar 10 sn 15 sn ertesi gün 30 sn şeklinde arttırarak gidin. Kasları gelişmediği için zorlanıyorlar epey :)