Merhabalar size bir sorum olacaktı, ev sahibim evi kiralarken bize boş bir şekilde taahhütname imzalattı bu sene yasak olduğu halde %100 bir kira artışı talep etti bizde reddedince taahhütnameyi doldurup bize icra mahkemesine vermiş. İstediği parayı vermediğimiz için evden çıkmamız istiyor ama bunu zamanında boş olarak imzalattıgi belgeyi doldurarak yapıyor. Böyle bir süreçte biz ne yapmalıyız haklı olduğumuz mahkeme de ispatlanir mı yoksa bu kişi mahkemeyi kazanır mı yardımcı olursanız sevinirim