Minikmucizem_10 yaramaz_bocegim ben epilepsi ve panik atak hastasi oldugum icin bide gurbete yalniz olunca esim surekli arar.Bi tane anahtarda disarida sakli bisey olursa diye.
tommbuulyanakk_49 Minikmucizem_10 Çok çok geçmiş olsun gerçekten bugün bile düşündüm şu olayı yaşadığım şehirde kimsemiz yok eşimin iş yeri evimize 45 dk uzaklıkta ve acaba bişey olsa kızım napar diye o kadar çok düşünüp duruyorum ki eşim sürekli de arar ama yakında kimsemiz yok 🥺
Minikmucizem_10 tommbuulyanakk_49 Rabbim kimseye yasatmasin hrleki gurbete yalnizsan🥺Kizimi gorunce cok agladim😭
Aybersa Minikmucizem_10 😟😟😟😟 kıyamam Rabbim sizi eşinize ve yavrunuza bağışlamış 🤲 Rabbim yaşatmasın size ve cümlemize ,kim bilir ne düşündü, çok zor ,çok şükür iyi olmanıza çok sevindim🤲🤲🤲❤️