yaramaz_bocegim 😔Merhaba kızlar. Hafif ateşim, boğaz ağrım ve eklem ağrım var. Saç köklerime kadar ağrıyor 🤕 covid miyim bilmiyorum test için gitsem pozitif çıksa karantina hala devam ediyor mu 🤔 bebeğim var bakacak kimse yok çok zor durumdayım 🤕
Balkupum2505 yaramaz_bocegim belirtileriniz .covid gibi ama insallah deyildir.. artik karantina falan yok salmislar
isimsiz___ yaramaz_bocegim covit geçirdim bir kaç ay önce, ama öyle bişey değil ya sizi bence Şuan normal grip olmuşsunuz. Covit belirtisi olsa direk anlarsınız benim şiddetli baş ağrım ve bacaklarımda öyle ağrı oldu ki ölüyorum sandım çok zordu 😢