Yaprakyaprak https://imgyukle.com/i/ntLX8q https://imgyukle.com/i/ntLs7x Tecrübeli anneler dış ellerimiz böyle görünüyor. Ne zaman çıkar? Ben tükendim dd bu diş sancısı, huzursuzluğundan. Bu hale gelince birkaç aya mi patlatiyorlar? Yoksa ben patliycam😂😂
Mom0008 Yaprakyaprak üst çizgi gibi böyle kesik gibi duruyorsa evet çıkıyor fotoda net göremedim ama sanki öyle gibi
Yaprakyaprak uzunayse 8 ay 2 günlük su an. Bizimde bir aydır böyle diş etleri. Bazen daha şiş oluyor bazen sönüyor ama patlamadı gitti. Öyle huysuz ki dayanamıyorum artık 😂😂
Yaprakyaprak Umaybuse yuklemissin altta dış dolmuş gibi gözüküyor ama işte 2 aydır bizimkinin öyle görünüyor beyazladı da ama hala çıkmadı