SedaEliz canım ben 2 normal doğum yaptım. 2. De Organ sarkması yaşadığım için 1 ay önce ameliyat oldum sarkmaları toparlattım. Artık bana da yasak normal doğum zaten artık çocuk düşünmüyorum ama ola ki oldu sezeryan olacağım. Ameliyat olduğumun ertesi günü içerde kanama olması sebebiyle aşırı kam kaybından acil ameliyata alındım sezeryan gibi kesildi kasıgım yani sezeryanı da yaşamış oldum. İlk 3 gün zor sonrası kolay inan sezeryan rahatlıkmış boşu boşuna normal doğum yaptım sonrasında rahim mesane ve bağırsak sarkması yaşadım. Hiç korkma sezeryandan.