Karadeniz61 Bebeğim 18 aylık buzamana kadar biberon maması hiç kullanmadık ama bugün erken uyudu karnı aç meme emsede aç kalacak gibi hissettiğimden biberon maması yapcam ama nasıl yapacağım bilgim yok, pirinç unu muhallebisini sulu yapsam tok tutar mı
Bircaykoyicelim Karadeniz61 18 aylık biberon mamasina gerek yok ki. Siz aç sanıyor sunuz. Acıkmaz. Akşam ki yediği yada aldığı Anne sütü yeterli sabaha kadar.
Karadeniz61 ebozbey anne sütü alıyor sadece birkaç gün önce doktora gittiğimizde devam sütünü gerekli görmedi özellikle sormuştum
ebozbey Karadeniz61 yok normal inek sütü. İnek sütünün içine cici bebe atıp yedirebilirsinjz diye dedim
Karadeniz61 Bircaykoyicelim gün içinde pek yemedi, dışarıdaydık ondan bi kaç hazır bisküvi ile 🥺 bugün sağlıklı beslenmedi için annelik duygularımdan içim rahat değil