Merhaba bebeğimde hırıltı var bide öksürük doktora götürdüm kan röntgen herşeye baktılar çok şükür bişeyi yok ama küçük olduğu için bişey veremediler. Anladığım kadarıyla balgam tarzı bişey var çocugum öksürüyor atamıyor. Burnunuda temizliyorum fakat çok etkisi olmuyor. Böyle bi durumla karşılaşan varmı yapabileceğim bişey varmı?