Merhabalar, öncelikle şikayet etmek için yazmıyorum sadece bir çıkış yolu bulamadım normal mi dğeil mi anlamıyorum.
Benim kızım 4 yaşında, inanılmaz inatçı dediğim dedik zarar görse bile bildiğinden asla vazgeçmez. Birşey konuşurken bizi dinlemez sadece kendisini dinleyelim ister. Bebekleriyle oynarken tamamen çıkarıyor elbiselerini bebeklerin. Öyle rahat ediyormuş hoşuna gitmiyor giyinik oynamak.
Yemeği asla kendi yemez sadece benden çekindiği için yiyor çok nadir sevdiği şeyi yer onda da ben yedirirsem çünkü sabit oturmayı sevmiyor devamlı hareket halinde olacak. Yani nasıl yaklaşacağım yada bu konuda yalnız mıyım bilmiyorum birde küçük kardeşi var üç aylık daha çok seviyor biliyorum ama arada istemeden zarar veriyor. Yalnız bırakmadığım halde