Arkadaşlar selam sekiz aylık bir oğlum var ek gıda da gayet iyi gidiyorduk üç öğün yiyorduk hani böyle aşırı iştahlı bir çocuk değil ama böyle bir reddi yoktu gayet güzel yiyordu bir taraftan da mama kullanıyoruz son bir haftadır ağzına hiçbir şey sokmuyor sadece mama diş gibi bir problemimiz de yok şu anda öyle bir sıkıntı da yok hiçbir şey veremiyorum yemiyor ağzını asla açmıyor sadece mama içmek istiyor neden olabilir ne yapabilirim başına gelen var mı yardımcı olan olursa çok sevinirim çok yoruldum doktor kontrolünede gittik doktorda fiziksel bir sıkıntı görmedi ama hiç bir şey yemiyor Uzun süre açlık üzerine veriyorum ama yinede yemiyor açlıktan huzursuz olunca mecbur yine mama vermek zorunda kalıyorum