kahveseverr Kizlar ilk defa yapacağım yada yapanlar var mı tiyar mi bir hafta evde olmayacağım eşime uemek yapacağım da yapıp kavanoza koysam nasıl olir bu şekilde oluyor mu bir yerden gördüm ama kararsız kaldım bu şekilde yapıp bu,dolabına koyan var mi
Deletedmom_21 kahveseverr sicak sicak kavonoza koyup agzinu sicakken iyice kapatirsaniz hicbisi olmuyor
Semracan kahveseverr ben yapıyorum mesela sulu yemek çorba gibi yemeği kaynatıp kaynar kaynar kavanozlayıp ters çevirip üstünü örtüyorum ertesi günü soğuduktan sonra buzdolabına kaldırıyorum aylarca durabilir arada kontrol ediyorum kapak atarsa diye
kahveseverr Deletedmom_21 koyabiliriz demi kuru fasulye yeşil fasulye bamya ve çorba bunların hepsini koyabiliriz demi
Deletedmom_21 kahveseverr evet koyabilirsin canım ben hep koyuyorum fazla gelen yemekleri kaynar kaynar kavonoza koyup agzini sicagiyla kapatiyorum ama ters cevirme sakin soğuduktan sonra dolaba kaldir sicakken koyarsan ekşir
kahveseverr Deletedmom_21 genelde bir kaç video.izledim ama sivakkem kavanoza.koyup ağzını kapatıp ters ceviriyorllar