22 günlük bebeğim var memede uyuyor koyunca uyanıyor. Sürekli emiyor emince de memede süt kalmıyor. Bu seferde sütüm yetersizmiş gibi geliyor. Ama çişli bezimiz de gayet iyi kakasını yapması da. Kucağımdasessiz ayakta gezince keyfi iyi oturunca ağlıyor emince de iyi ama göğsümü boş hissediyorum. Aynı durumu yaşayan var mı ? Bi de sütümü çoğaltmak için arttıran şeylerden yiyom içiyom da en etkilisi nedir