Kızlar bebeğim 6.5 aylık 1 hafta önce aşırı halsizdi 2 gün sonra kuru öksürük başladı ama sürekli değildi doktora götürdük bir sıkıntısı yok hırıltı olursa gel dedi. Eşimde covid pozitif çıktı bende hastayım öksürük burun akıntısı , bebeğim bugün hırıltılı öksürüyor doktor bol bol emZir demişti. Tekrar doktorada gitmedik daha yarın kötü olursa gidicez başına gelen var mı