Bebeğim 6,5 aylık. Vücudunda kızarıklıklar belirmeye başladı, onun dışında hiçbi yerinde yoktu. Bugünde ayak üstlerinde belirmiş? Alerjik olsa 3 gün kuralı ile gidiyorum herhangi bir yiyecek yaptığını düşünmüyorum. Başka ne olabilir? Uyuz olsa geçirenler nasıl olduğunu anlatabilir mi?