Alparslannnnbuse Kızlar doğum yardımı parası aldiniz mi devletten kac gün sonra yattı benim ödeme aşamasında diyo acaba yattı mı doğum yapalı 42 gün oldu
Kleopatraaaa___ Alparslannnnbuse Canım e devletten kurum ödemeleri diye arat yoksa hep ödeme aşamasında yazıyor diğer türlü.. Bende de öyle diyordu ama kurum ödemeleri diyince yattığını gördük.
Minnakelifim Alparslannnnbuse ödeme aşamasında yazıyorsa ptt den gidip alabilirsiniz. Çalışan annelere yatan para ayrı ben ptt ye gittiğimde beni geri çeviriyorlardi yatmamis dediler. Ev hanımıyim dedim doğum parası için gelmiştim dedim. Öyle verdiler parayi
Kleopatraaaa___ muzicelerim2 Kurum ödemeleri diye arat canım e devlette yoksa hep ödeme aşamasında yazıyor
Alparslannnnbuse Kleopatraaaa___ aaa yaptım teşekkür ederim hesabıma aktardım kac gün içinde gelir acaba biliyormusunuz
Leyloski Kleopatraaaa___ yaa sağ olun hiç yoktan bankaya yönlendirdim bu şekilde aratmayi bilmiyordum
Minik_Lina Minnakelifim nasıl başvuru yapılıyor acaba ve zamanı var mı başvuru yapmak için biz 3 aylık olduk da daha yapmadım