Ebebekte daha önce kulladığımız masanın 500tl olduğunu görünce bu ürünü aldım. İnanılmaz kullanışlı ve taş gibi. Boyutu oldukça güzel göründüğünden daha uzun bir masa. Ben sorunsuz teslim aldım arayışta olan varsa tavsiye ederim.
https://ty.gl/1y4h9aqd6c
Kısa linki açamayanlar için 👈
